Yrityksemme esittely

V-S Truvallisuuskouluttajat

Mitä me teemme?

V-S Turvallisuuskouluttajat Oy on vuonna 2004 perustettu ensiapu- ja ensihoitokoulutuksiin erikoistunut yritys. Tarjoamme vahvaan ammattitaitoon ja kokemukseen perustuvia, turvallisuutta edistäviä koulutuksia onnettomuustilanteiden varalle.
Koulutamme laaja-alaisesti eri toimialojen henkilöstöä, kuten rakennus- ja teollisuusalan, julkishallinnon, liikenne- ja kuljetusalan sekä terveydenhuoltoalan henkilöstöä. Kursseillemme ovat tietysti tervetulleita kaikki ensiavun perustaitojen harjoittelemisesta kiinnostuneet henkilöt.

Lisäksi palvelutarjontaamme kuuluu yhteistyössä luotettavien yhteistyökumppaneiden kanssa työturvallisuus-, alkusammutus- ja kuljettajien ammattipätevyyskoulutuksia, turvallisuuskartoituksia sekä laadukkaita ensiapu- ja ensihoitotuotteita.

Ota yhteyttä ja kysy lisää koulutuksistamme!

Henkilökunta

Mikko Virtanen