Yhteistyökumppanimme

Edusafety Oy

EduSafety Oy toimii ensiapu- ja turvallisuusalan kouluttajien ja koulutusyritysten koulutuskeskuksena. Yritys järjestää koulutuksia ensiapukurssien kouluttajille sekä yleisemmin turvallisuusalalle.

TYÖTURVALLISUUS- JA TULITYÖKOULUTUS
TEPPO SUOMINEN OY

Työturvallisuus- ja tulityökoulutus Teppo Suominen Oy on vuonna 2007 koulutuspalveluihin erikoistunut yritys. Yrityksen päätoimialana on tarjota luotettavaa ja ammattimaista työturvallisuus- ja tulityökoulutusta.

Medidyne Oy

Medidyne Oy on suomalainen lääkintälaitteiden ja sairaalatarvikkeiden maahantuoja, joka myy ja markkinoi korkealaatuisia ja edistyksellisiä laitteita ja tarvikkeita terveydenhuollon eri sektoreille. Yhtiö keskittyy erityisesti akuutti-, ensi- ja tehohoidon, anestesian ja kardiologian tuotteisiin sekä ratkaisuihin, joiden tarkoituksena on osaltaan pelastaa ihmishenkiä.

Silent Pros Oy

Silent Pros tarjoaa henkilöturvallisuuskoulutuksia uhka- ja väkivaltatilanteiden hallintaan sekä yritysten työturvallisuuden parantamiseen. Yritys on perustettu vuonna 2018.

Koulutus M. Varjokumpu

Koulutus M. Varjokumpu on kuljetusalan ammattipätevyyskoulutuksiin erikoistunut yritys. Yrityksen asiakaskuntaan kuuluvat eri kuljetusalojen kuljettajat, kuljetusliikkeet ja kuljetusyritykset sekä kuljetusalan työnantajat.